Veel gestelde vragen
Indien de betaling niet is gelukt of geweigerd kun je handmatig het bedrag via een overboeking voldoen. Vermeld daarbij altijd het ordernummer. Twijfel je of de betaling goed is doorgekomen? Neem dan contact met ons op en wij zoeken dit uit.
Contante betalingen zijn niet mogelijk.
Alle betalingen dienen direct te worden voldaan. Aangezien wij direct overgaan tot de aankoop van edelmetalen op het moment dat bij ons een order wordt geplaatst, wordt verzocht om zorg te dragen voor een snelle betaling om zo de kans op koersschommelingen te minimaliseren.
Kies tijdens het afrekenen voor Afhalen. Zodra de order gereed is nemen wij contact op met je om een afspraak in te plannen op onze vestiging in Amsterdam of Eindhoven. Het ophalen is uitsluitend op afspraak mogelijk.
Het is niet mogelijk om anoniem goud, zilver, platina of palladium aan te kopen bij Goudverzekerd. U plaatst dan een bestelling als Balieverkoop icm Afhaal.
Het is ook mogelijk om telefonisch een order te plaatsen. Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 09.00 en 18.00 uur. Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer +31 (0)20 799 73 36.
Specialist spreken?
Wij staan voor u klaar met persoonlijk oprecht advies, we beantwoorden graag al uw graaag.
Of bel ons: 020 799 73 36
Verkoop jouw edelmetalen
terug aan ons
Waarom in zee met Figosi?
Meer dan 25 jaar ervaring
Persoonlijk advies
van onze experts
Ruim 25 jaar ervaring in
de edelmetaalmarkt
Volledig
verzekerde opslag
Afhaal in Amsterdam
of Eindhoven