Wij gaan er niet vanuit, maar het kan voorkomen dat u ontevreden bent of een klacht hebt over een aankoop. Om deze ontevredenheid weg te nemen is hieronder uiteengezet hoe wij een klacht behandelen. We zullen ons uiterste best doen om uw klacht zo spoedig mogelijk op te lossen.
Neem contact op met onze klantenservice. Dit kunt u doen door te bellen of e-mail te sturen. Zodra wij de klacht ontvangen hebben ontvangt u een ontvangstbevestiging en nemen wij de klacht in behandeling. Over het algemeen proberen we klachten binnen twee werkdagen op te lossen. Indien dit niet mogelijk is nemen wij contact op met u om u op de hoogte te stellen.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@goudverzekerd.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Ook investeren?
Goud
Munten en baren
Zilver
Munten en baren
Palladium
Munten en baren
Platina
Munten en baren